Als het maar eenmalig is,en niemand anders heeft er last van, gewoon laten gebeuren.
Als het altijd is dan wordt het tijd maatregelen te nemen: waarom komt er niets uit mn handen. Wat kan ik daaraan doen. Werk te simpel of te moeilijk?
dat soort vragen stellen en er een antwoord/oplossing bij vinden, eventueel met hulp van chef/collega
anneliez
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Verlof nemen en naar huis gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is geheel afhankelijk van het soort werk,dat je doet.
Er zijn zijn talloze baantjes, waarbij het niet opvalt, dat er niets uit je handen komt.
Al;leen het aanwezig zijn al, wordt in bepaalde jobs al als werken gezien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pieter2011
12 jaar geleden
Heb je een adres voor me?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
JIJ lijkt me anders actief genoeg!
Pieter2011
12 jaar geleden
Ik weet of mijn baas dat met je eens is ;)