Hoe kan ik edge uitschakelen op een Iphone 3GS ?

voor mijn zoontje Iphone gekocht (in Belgie). In Polen, geen abonnement gekocht, maar een oplaadkaartje.

Telkenmale hij zijn iphone nu opzet, zorgt Edge voor verbinding en natuurlijk ook voor kosten. Op een paar weken was al het geld +/40 Euro op, zonder dat hij ook maar heeft gesurfd op het internet laat staan gebeld.

Al geprobeerd via fake-profielen te installeren --> werkt niet
Onze supplier in Polen supporteert ook niet om APN te wijzigen.

Iemand een oplossing ? Hartelijk dank !

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Installeer redsn0w, google daar maar op en vervolgens krijg je Cydia mee geinstalleerd. Hier zit een tool in genaam sb settings. Hiermee kun je alle niet wenselijke netwerk faciliteiten uitzetten zoals edge. Overigens als je die Sb settings installeert dan kun je bij deze applicatie komen door over de top van je Iphone scherm te vegen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
redsn0w zou blijkbaar niet werken voor Iphone 3GS
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.appsafari.com/software/5325/cydia/ Je had gelijk, zo werkt het niet, maar met een andere oplossing wel. Lees de tekst op deze pagina.
Settings>general>network>Data Roaming OFF

Toegevoegd na 18 minuten:
Vreemd dat dit niet werkt.
Oké, volgende poging:

Settings>general>network>EDGE.
Vul hier bij de drie velden die je ziet 'onzin' in.
Helpt dat?
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
al geprobeerd, maar werkt niet
AWM
14 jaar geleden
Oke, zie aanvulling...